Przejdź do głównej zawartości

Dzień dziś wspaniały...

Nie myślałam, że oprócz urodzin (ale to chyba jest smutne święto), imienin, dnia dziecka ( jeszcze prezenty z tej okazji dostaję :D), dnia matki będę obchodzić jakieś święto :) Dowiedziałam się, że dziś jest Dzień Blogera...

Z tej okazji życzę wszystkim Blogerkom i Blogerom jak najwięcej pomysłów na nowe posty :) nie dajcie się hejterom i bawcie się dobrze :D

Ściągnę trochę od Ani (Na przewijaku) i opowiem Wam kogo ja czytam...kolejność przypadkowa :)

Przede wszystkim Monia ( Plotkara) bo od niej zaczęła się moja przygoda z blogowaniem :)
Matka Wygodna...trafiłam na konkurs u niej i zostałam i oddalać się nie zamierzam...no chyba, że dostanę od Niej pampersem :D
Matka Jeszcze Nie Wariatka...do Marty dotarłam poprzez zainteresowanie moje tematyką wczesnego wspomagania rozwoju...opisywała zajęcia z Chłopakami...i czytam ją też dlatego, że mi pocztówkę wysłała :D
Mama Kubusia dzielna, młoda Kobietka:) u niej jestem bo...ma fajną grzywkę :) 
Na przewijaku-Ania jest niesamowita osobą...zaraża optymizmem :) 
Matka Prezesa- blog Noemi był pierwszym na jaki trafiłam :)
lucy.es- nie wiem co napisać, żeby Jej za bardzo nie słodzić :D fajna Babka z niej ...podoba mi się Jej podejście do spraw ważnych i ważniejszych :) 
Matka Aparatka przecudowna mądra Kobieta :) Większość z Was na pewno Ją zna :) z wyżej wymienionymi jestem najdłużej...lista nie jest jednak zamknięta i na pewno ja jeszcze nie raz nie dwa zaktualizuję :)

Czytam jeszcze wiele innych blogów...nie gniewajcie się, że wszystkich nie wymienię ale Młoda nie da mi za długo popisać :D

Aaaa i jeszcze przywołuję do porządku :) Kasię Targosz:) powinnaś zacząć bloga prowadzić:) będę czytać z taką samą przyjemnością jak "Wiosnę..." 
Także teraz ten tego świętujemy :)

[edit] do listy dodaję jeszcze Panią RolnikMamę Kluszeczki :)

Komentarze

  1. Co prawda celownik u mnie marny, ale trafię jak mi znikniesz z pola widzenia :)
    Dziękuję że jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dziękuję...ja do Ciebie i Sabiny (Mama Kluseczki) zaglądam obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię do Was zaglądać...czasem mam zaległości we wszystkich blogach jakie czytam...ale zawsze nadrabiam:) no dzięki blogowaniu się poznałyśmy...:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane